سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 929569
۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
طلاب جهادی

حوزه/ تهیه و توزیع بسته های فرهنگی میان کودکان و نوجوانان منطقه سنگ سیاه شهر شیراز، حضور در تغسیل اموات کرونایی و بیمارستان از جمله بخشی از فعالیت های جهادی طلاب مدرسه علمیه معصومیه شیراز به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، در راستای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه بسته های معیشتی، تعدادی لوازم التحریر و مواد ضدعفونی و ماسک به مناسبت هفته بسیج به همت طلاب مدرسه علمیه ام الائمه(س) شهرستان اقلید تهیه و در میان نیازمندان و افراد مبتلا به کرونا توزیع شد.

_____________________________

واریز وجه نقد اهدایی خیرین به تعدادی از نیازمندان، تهیه نان خانگی و تهیه عدادی کاپشن بچگانه و توزیع آن میان کودکان خردسال نیازمند، برپایی جشن های خانگی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) از جمله فعالیت های مدرسه کوثر شهرستان آباده است.

_____________________________

برگزاری کلاس های فوق برنامه آموزش ریاضی ویژه کودکان دبستان با رعایت نکات بهداشتی توسط مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) آباده طشک.

_____________________________

همچنین مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان گراش نیز در راستای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه اقدام به تهیه و توزیع تعدادی بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در میان نیازمندان کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha